spurveugla !

spurveugla holder fært på hjemme får tiden , og i helgen fikk jeg mange gode bilder ! , og da fortalte min venn Baard Næss , at jeg skulle fange mus , også binne tynn sytråd til labben , også dra den rolig inn , da kommer ugla og tar musa , og jeg får kanskje kule bilder ! …men det gjorde den ikke 😦 men fikk veldig fine bilder får det ! på lørdag drar pappa , og lisbeth til sverige en tur , og blir borte hele dagen håper jeg , så jeg kan være hjemme alene , og prøve og få flere bilder hvis den kommer ,og Baard kommer en tur , på kaffe og fårhåpentlig spurveugle bilder ! bilder blir lagt ut senere , men legger ved et bilde jeg fikk 🙂

About evennaturfoto

jeg Heter Even . jeg driver med jakt , og Naturfotografering ! er oppvokst med Jakt og fiske , men med tiden , tar foto bare mere og mere over får jakt og fiske noe du lurer på , så spørr meg :)

Posted on 9. november 2011, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. gleder meg til bilder fra det!!!! 😉

Legg igjen en kommentar